Skip to content
ADSCONSULTANCY
(+31) 6 1405 8969

Oliver Fisic Small Team, Great Power

Even voorstellen

Mijn naam is Oliver Fisic. Ik heb 16 jaar voor verschillende gemeenten binnen de afdeling burgerzaken gewerkt. Voor mij begon alles in de gemeente Rotterdam, van medewerker frontoffice naar BRP specialist/applicatiebeheerder binnen de Drechtsteden. Na 6 jaar bij de gemeente Rotterdam heb ik de overstap naar de gemeente Ridderkerk gemaakt. Daar heb ik mij verder ontwikkeld tot backoffice specialist en functioneel applicatiebeheerder.

Na 2 jaar Ridderkerk opnieuw een overstap, naar de gemeente Zwijndrecht dit keer. De samenwerking binnen de Drechtsteden trok mij enorm aan. Ik zag daar mooie kansen liggen om kennis en kunde te delen en mijzelf verder te ontwikkelen. Mijn droom (voor mijzelf starten) stond steeds scherper op mijn netvlies. Onder het motto if you can dream it, you can do it heb ik het besluit genomen en schreef me op 4 september 2017 in bij de Kamer van Koophandel in Rotterdam. De geboorte van ADS consultancy is sindsdien een feit.

 

Wat mag u van mij verwachten?

Zie mij als brug tussen gebruikers, ICT collega’s en leveranciers van verschillende pakketten

Ik ben een ervaren professional en goed in mijn vak. Binnen een team pas ik mij makkelijk aan, samen met collega’s tillen we de kwaliteit van de BRP naar een hoger niveau. Ik ben analytisch ingesteld en heb een gezond inlevings- en inschattingsvermogen. Naast mijn teamplayer skills voer ik complexe vraagstukken ook prima zelfstandig uit. Altijd oog voor security en discreet.

Verder geef ik ook graag advies over de inrichting en werking van applicaties binnen de afdeling Burgerzaken. Ik draag zorg voor incident- en wijzigingsbeheer van die applicaties en inventariseer gebruikersbehoeften. Deze vertaal ik in voorstellen en geef daarover advies. Binnen uw organisatie stimuleer ik het optimale gebruik van applicaties en ondersteun ik gebruikers bij het gebruik daarvan. Daarvoor schrijf ik gebruikershandleidingen, werkinstructies en procedures.

Wat breng ik mee?

Kennis van alle  voorkomende (complexe) werkzaamheden op het gebied van de BRP. Door fouten in de BRP te verbeteren, verhoog ik de kwaliteit daarvan (Baseline). Ook los ik (gezamenlijk) complexe casussen op.

Voor de uitvoering van mijn werkzaamheden heb ik de diploma’s AABZ en BABZ behaald. De afgelopen jaren heb ik als aanvulling daarop diverse cursussen gedaan. Denk hierbij aan  onder andere Internationaal Privaatrecht  (IPR) en actualiteitencolleges.

AABZ, BABZ gecertificeerd

Mijn kwaliteiten

Waar sta ik voor?

• doe wat ik beloof

• loop net iets harder

• klantbelang staat voorop

• betrouwbaar en integer

• kijk vooruit

• kom afspraken na

‘Harde’ kwaliteiten

• NLP coaching (Neurolinguïstisch programmeren), diploma

• Specialist Basis Registratie Personen (BRP), certificaat

• I-track Hardware and Network Component Foundation (module), certificaat

• Bestuursambtenaar Burgerzaken (BABZ), diploma

• Administratief Ambtenaar Burgerzaken (AABZ), diploma

• Middelbaar Beroepsonderwijs (zelfstandig ondernemer/manager), diploma

Ik omschrijf mijzelf

• communicatief sterk

• samenwerkingsgericht

• betrouwbaar

• flexibel

• probleemoplossend vermogen

• empathisch vermogen

ADVICE, DEVELOPMENT & SUPPORT

Regenboog 216, 3162 XA Rhoon
(+31) 6 1405 8969
KvK-nummer 69521549

SMALL TEAM BUT GREAT POWER

Image Title

Image Title